Broilact

Co je to BROILACT®?

BROILACT® byl vyvinut selekcí bakterií získaných ze střeva jediné, zdravé, dospělé nosnice prosté specifických patogenů a ostatních nežádoucích bakterií.

Jedná se tedy pouze o bakterie střevu vlastní (bez patogenů), které u zdravých slepic tvoří přirozenou střevní mikroflóru.

BROILACT® se používá pro rychlé založení a rozvoj přirozené střevní mikroflóry, s cílem zvýšit a urychlit rozvoj obranyschopnosti jedince.

BROILACT® chrání hejno před bakteriemi jako jsou Salmonella, Campylobacter, Clostridium perfringens A+C (způsobuje nekrotickou enteritis), patogenní E. Coli, ale zároveň velmi příznivě ovlivňuje přírůstek a konverzi živin.

Na jakém principu BROILACT® funguje?

Anglicky je mechanismus, kterým BROILACT® funguje, nazýván „competitive exclusion product“, česky lze volně přeložit jako „vytěsňování patogenních bakterií ze střevní sliznice soutěžením“.

Toto lze vysvětlit jako zabránění kolonizace střeva patogeny díky časnějšímu rozvoi přirozené střevní mikroflóry.

BROILACT® dokáže (např. u nově vylíhlých jedinců) velmi rychle (během několika hodin) vytvořit obranu proti střevním patogenům adekvátní dospělému zdravému jedinci.

1. Nechráněná střevní sliznice

Nově vylíhlá kuřata jsou velice náchylná k nemocem, protože nemají dostatečně vyvinutou přirozenou střevní mikroflóru, která by je chránila před průnikem patogenů do střevní sliznice.

2. „Vytěsnění patogenních bakterií ze střevní sliznice“

Během několika hodin po aplikaci BROILACTu® je plně rozvinuta střevní mikroflóra (obranný film), který nedovolí patogenům průnik do střevní sliznice.

BROILACT® vs. Probiotika

Je důležité rozlišit produkty, které vytěsňují patogenní bakterie, a probiotika.

Produkty vytěsňující patogenní bakterie obsahují komplex přirozených bakterií, které trvale kolonizují střevo. Tato trvalá kolonizace je možná pouze díky jejich vzájemné metabolické závislosti.

Probiotika obsahují pouze jeden nebo několik kmenů bakterií, které nekolonizují střevo trvale, proto musí být podávány dlouhodobě. Probiotika mají spousty užitečných účinků, ale ochranou funkci střeva před nežádoucímu patogeny ve srovnání s produkty vytěsňující patogenní bakterie mají pouze minimální.

V roce 1994 Světová Zdravotnická Organizace – WHO navrhla speciální produkt kategorie „přirozená střevní mikroflóra“ se schopností vytěsnění patogenních bakterií (např. BROILACT®), což potvrzuje, že na produkty tohoto typu pohlíží jinak, než na běžná probiotika.

BROILACT® tedy nemůžeme označit za běžný probiotický produkt.

Kdy BROILACT® používat?

Zde jsou čtyři konkrétní situace, kdy BROILACT® použít:

1) U kuřat, co nejdříve po vylíhnutí, pro rychlejší nárůst přirozené střevní mikroflóry (dosažení stavu mikroflóry jako u dospělého zdravého jedince). Aplikace se většinou provádí sprejováním.

2) U mateřských hejn, která byla léčena širokospektrálními antibiotiky k odstranění salmonelové nákazy. BROILACT® je podáván v pitné vodě. Zde obnovuje střevní mikroflóru po defaunaci způsobené antibiotickou léčbou. Bez použití BROILACTu® jsou jedinci náchylní k opakované infekci salmonelou.

3) U ptáků každého věku, kteří jsou po antibiotické léčbě, nebo byli vystaveni stresujícím situacím, jako např. extrémní teploty. BROILACT® se podává v pitné vodě.

4) Po přesunu slepiček z chovných farem do snáškových chovů může stres vyvolaný transportem způsobit poškození přirozené střevní mikroflóry a následné razantní snížení obranyschopnosti jedince. To může vést ke kolonizaci střeva patogenními bakteriemi. BROILACT® chrání slepičky před tímto nebezpečím.

Jak BROILACT® používat?

Příprava roztoku

Přidejte regenerační agens do vody, aby byla lyofilizovaná složka chráněná před chloridy a nečistotami. Regenerační agens se přidává do vlažné vody. Jakmile je veškerá regenerační složka rozpuštěná, za jemného míchání se přidá BROILACT® tak, aby nevznikaly bubliny. Ponechte roztok ještě cca půlhodiny stát, aby se vše dokonale rozpustilo.

Pro 2000 ks ptáků:

10g regeneračního agens a 2g BROILACTu® rozmíchejte v 0,3-0,6 litrech vody.

Pro 5000 ks ptáků:

20g regeneračního agens a 5g BROILACTu® rozmíchejte v 0,75-1,5 litrech vody.

Pro 20 000 ks ptáků:

80g regeneračního agens a 20g BROILACTu® rozmíchejte v 3-6 litrech vody.

Spodní hranice se doporučuje pro sprejování v komoře, horní hranice při ručním sprejování.

1. Aplikace sprejováním

Roztok se používá na jednodenní kuřata. 0,15 – 0,3 ml roztoku se aplikuje na jedno kuře. Kapky by měly být cca 1 mm. Pokud mají správnou velikost, můžeme jednotlivé kapky vidět na peří kuřat. Sprejování se může provádět v automatických sprejovacích komorách nebo zahradním postřikovačem.

2. Aplikace skrze ACE GEL

Do vytemperované, nastlané haly se na papíry nasype krmná směs pro jednodenní kuřata, na kterou se nasype nová vrstva hotového ACE GELu spolu se zamíchaným BROILACTem, který pomáhá zvýšenému příjmu krmiva, napájecí vody, rychlému nastartování enzymatického aparátu střeva a časnému vytěsnění obsahu žloutkového váčku, čímž se předchází zánětlivým stavům.

3. Aplikace do pitné vody

Jednodenní kuřata:

Před aplikací BROILACTu® do napájecího systému je důležité systém propláchnout čistou vodou, zabráníme tím výskytu reziduí desinfekčních prostředků. Koncentrovaný roztok přidejte k dostatku napájecí vody, která bude za 2-4 h spotřebována.

Typický objem vody pro jedno kuře je 2,5ml tedy:

  • 5,0 l vody pro 2000 kuřat
  • 12,5 l vody pro 5000 kuřat
  • 50,0 l vody pro 20 000 kuřat


Dospělí jedinci po ATB léčbě (Salmonella)

Zásadou je, že by ptáci měli:

  • přijmout adekvátní antibiotickou léčbu
  • být po dokončení ATB léčby přesunuti do čisté sekce
  • mít za 24h a 72h po dokončení medikace obnovenu střevní mikroflóru BROILACTem®

Koncentrovaný roztok přidejte k dostatku napájecí vody, která bude za 2-4h spotřebována.

Pro dospělého ptáka je typický objem 20 ml: 40 l vody je pro 2000 kuřat

  • 100 l vody je pro 5000 kuřat
  • 400 l vody je pro 20 000 kuřat


BROILACT® je nejlépe podávat po malém množství krmení, poté jsou ptáci žízniví a BROILACT® dříve vypijí. Není nutné, aby po aplikaci BROILACTu® byl celý napájecí systém čištěn pitnou vodou.

4. Praktické provedení aplikace

Aplikace s dočasnou restrikcí vody:

Následný den po dokončení ATB léčby ptáky normálně nakrmte v 8:00 a vodu podávejte do 10:00, poté vody zavřete. Ve 14:00 začněte podávat nachystaný BROILACT® (viz. výše) a obnovte podávání čisté vody poté, co byl roztok BROILACTu® spotřebován. Opakujte podání BROILACTu® za 48 hodin.

Aplikace s využitím osvětlení:

Ve večerních hodinách dne, kdy byla dokončena ATB léčba, zhasněte světa a přerušte podávání krmiva i pitné vody. Následující ráno po zapnutí světel podejte malé množství krmiva, okamžitě poté začněte podávat připravený roztok BROILACTu® . Jakmile bude roztok BROILACTu® spotřebován, obnovte normální systém krmení a napájení. Opakujte podání BROILACTu® za 48 hodin.

Objednávka

Celková cena: 0,- Kč včetně dopravy a DPH.

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) pro nákup na www.ace-agro.cz

Prodávající

ACE Agro s.r.o.
č.p. 169, 533 22 Býšť
Jednatel Ing. Aleš Křivka
IČO: 05488907
Zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, dne 18. října 2016
tel. +420 724 308 469

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat prodejce o storno, popř. úpravě objednávky buď telefonicky, nebo emailem.

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky. Zásilka je podána jako balík FofrTrans. Zboží bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.
V případě, že vybrané zboží nebude momentálně k dispozici, budeme Vás kontaktovat.

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující je povinen po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky, nebo emailem) informovat prodejce. Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si nevyzvedl, bude mu účtováno znovu poštovné ve výši 250,- Kč (303,- Kč včetně DPH).

5. Možnosti dopravy a způsob platby

Objednané zboží zaplatíte dobírkou při převzetí od dopravce (303,- CZK s DPH), případně platbou předem na fakturu. Fakturu zašleme na Váš e-mail. Zboží odesíláme Fofr Trans do 48 hodin od objednání v pracovní dny (Po – Pá).

ZPŮSOB PLATBY ZA VÝROBKY:

Platba na účet 4405743329/0800 po zaslání faktury, kde bude uvedena přesná částka za objednané zboží, případně dobírka.

6. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (přes internet) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání. Zároveň musí být přiložena kopie faktury a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.
Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující.
V případě vrácení pouze části věcí z faktury bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.
Zboží, které vracíte zpět, NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

7. Postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána.
V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku dle standardního tarifu uvedeného v sekci 5.

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky (poškození přepravního obalu). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje prodloužená záruka 48 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci (kromě opotřebení způsobeného přiměřeným používáním). V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).
Zboží zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email: objednavky@ace-agro.cz
V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.
Veškeré osobní údaje poskytnuté v procesu objednání jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Pokud není v obchodních podmínkách stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.

Vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

V případě, že objednané zboží není aktuálně skladem, budeme Vás kontaktovat na uvedený telefon nebo e-mail.